Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bevezető

2007.08.04. 16:50 | apacheee | 3 komment

Heló!
Gondolom minden blog olvasó ismeri a travian speed szerverén a két legnagyobb klánszövetséget: Feketék, és Pannonosok.

Annak aki nem ismerné, egy rövid leírás: Még régen, a szerver indulása körül megalakult egy csomó klán, köztük a Pannon és a FeketeSereg. Pannont Don Lino alapította, a FeketeS-t LionroaR. Utána egyre rősebbek lettek, és már nem volt elég nekik a 60 fő, ami a maximum létszáma egy klánnak, hanem szép lassan megalapultak az alklánjaik: a Pannon 2, Pannon 3, FeketeA, FeketeH, FeketeV, FeketeT.
Mostmár ott járunk hogy ezek a klánszövetségek szövetségben vannak egymással, és annyia uralják az egész szervert, ami nem is lenne baj ha normális tagokból állna, de annyira elbizzák magukat egyes tagok, hogy azt gondolják nekik mindent szabad. Abban lelik örömüket hogy az újakat, kisebbeket, amik soha még egy levelet sem küldtek neki, lekatapultozzák, tönkreteszik a munkáját.

Így jártam én is, beléptem egy olyan klánba ami valamiért nem tetszett a Feketéknek és Pannonosoknak (talán az alapító modora miatt). Ezért a fent emlitett szövetségek, 8 klán (kb 480 játékos) nekiesett annak a klánnak, aminek 60 tagja volt. Lehet gondolni mien fair harcok voltak, nagyon sokan törölték magukat. Nagyon örültünk annak, hogy egy hónapja fejlesztjük, tápoljuk, építjük a falunkat, soha egy rossz szót nem szóltunk nekik, erre teljesen tönkreteszik az eddigi munkánkat.
Nekem már a falvaim naggyát leamortizálták, már elment a kedvem a traviantól. A vezetőiknek hiába írunk üzeneteket hogy miért támadnak, csak annyit tudnak válaszolni hogy "Nem birod elviselni a vereséget, mi??". Persze ez a jobbik eset, legtöbbjük még arra sem méltat hogy váalszoljon, hisz mi csak halandó emberek vagyunk, hogy merünk szólni az olyan nagy isteneknek, mint ők? Ahelyett hogy a való életüket élnék, sokan havi 100ezret költenek egy nyamvadt játékra, csak azért hogy elmondhassák magukról: "Igen, én tönkretettem több mint 100 ember játékát."
A legjobb az amikor büszkén kiirják a profilukba hogy kiket üldöztek el a szerverről. Ehhez gratulálni tudok.
Egyenlőre ennyi....

Címkék: pannon apache speed feketes

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr36132238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2007.08.04. 19:46:16

Havi 100k az kicsit erős, nem? :)

Egyébként ha komoly harcra kerülne sor, akkor az egész szövetség szétesne a fenébe, mivel 480 embert nem lehet összekoordinálni rendesen, azok nem azért vannak együtt, mert tényleg úgy érzik, hanem hogy nyugodtan tudják terrorizálni az emberkéket. Ja, és nem hiszem, hogy 480-nak akár csak a fele is ilyen idióta lenne, de tudom én, bőven elé 30-40 agyatlan emberke...

apacheee 2007.08.04. 20:40:55

Hát valószínűleg szétesnek, de még nem volt olyan sok klán ami kihivást jelentett volna nekik. :)
És igen, én is találtam pár gyöngyszem játékost köztük, de sajnos vannak hülyék is. :(
Havi százezer meg elég sok, valamelyik játékos profiljába volt kiirva hogy "csak havi 100ezret költök aranyra, nem enged többet az asszony.."
Én spec. nem adnék ki havi 100ezret semmilyen játékra, de ha neki ez jo, akkor felőlem nyugodtan. :)

Balek 2007.08.07. 10:33:57

Nos, ha mindent elhiszel, ami ki van írva egy játékos profilján...

Egyébként én ott játszom és FeketeS-es vagyok. Való igaz, hogy vannak közöttünk, akik nem képviselnek erkölcsileg túl sok értéket, de véleményem szerint ez megfigyelhető az összes klánnál. Sőt, szerintem az összes szerveren meglévő jelenségről van szó. Általában a nagy klánok idővel megtisztulnak az ilyen tagoktól. Idővel... A gyorsszerveren még nem jött el az az idő sajnos.
süti beállítások módosítása