Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ujra itthon

2007.08.08. 18:32 | apacheee | Szólj hozzá!

Heló!
Most hazajöttem nyaralásból, első dolgok közt volt megnézni a falumat kik kapkodták szét. Főfalumat valahogy elfoglalta egy kisgyerek -levelezések alapján annak tűnt-, és a legnagyobb falumat pedig egy személyes szövetséges. Az utóbbinak örülök, az előző pedig hidegen hagy. Ugyis abbahagytam, kicsit sajnálom hogy elfoglalták, de legalább nem az aki elől menteni akartam.

Sok helyen olvastam h menjek ide-oda a blogommal, amiben csak azt irom milyen szar a Pannon és Fekete klán. Nem ez volta célom, hanem a travianról átlagosan irni, ezért akartam több szerzőt is hivni, hogy tele legyen sztorikkal, stb.
És akkor most itt is mondom, nem csak személyes üzenetekben:
Nekem nem az említett klánok tagjaival van gondom. Nagy részüket nem is ismerem. Nekem magával a szervezéssel, az irányitással, elvel, stb. van gondom. De mivel már nem is travianozok, és nem is akarják egyesek h írjak a klánokról akár jót akár rosszat, akkor nem. Ugyanis pont most akartam egy pár jót írni, mert nem csak rossz van abban a klánban, csak azzal kezdtem.
De maradjatok magatoknak akkor.....

Címkék: pannon apache speed feketes

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr89135421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása