Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

s1 pályafutás

2007.08.13. 19:56 | apacheee | 3 komment

Már régóta nincs bejegyzés, ezért gondoltam írok egyet az s1-es pályafutásom kezdetéről.
Magáról a travianról előszőr véletlen hallottam. Épp rákerestem googleban az ősi római fegyverekre (mindig is szerettem a régi római fegyvereket, pl ballista, lángszóro, stb.), amikor is megtaláltam a traviant. Gondoltam még egy hülye játék, de egy hónappal ezután egy hirdetésen megint találkoztam, ezért adtam neki egy esélyt.

Regisztráltam az s1-re, és elolvastam a travian súgót, az angol nyelvű FAQ-t, és a fórumot is olvasgattam. Egész jó környékre kerültem, nem volt nagy lakosú a közelben. Egy játékos volt közvetlen mellettem, aki egész jó tempóban fejlődött, fej fej mellett hagytuk le a többi játékost. Közben az osztálytársam is regisztrált, és pont átlósan mellém került. Ennek örültem, de még mindig nem hagyott nyugton az aki mellettem volt. Írtam neki hogy kössünk békét, meg ilyenek, de nem válaszolt. Szó mi szó megijedtem, nem szerettem volna hogy pont mellettem levővel háboru legyen, gyorsan létrehoztam egy klánt, ahova bevettem az osztálytársam. A környéken ez volt az első klán, és gyorsan meg is fenyegettem azt aki mellettem volt(persze nem durván), hogy álljon be a klánba, különben meg kell támadjuk, mert "potenciálisan veszélyes". :)

Visszairt hogy beáll, de amugy se piszkitott volna a közvetlen közelében. Azóta persze kiderült hogy nagyon jó fej, és közben mások is jöttek a klánhoz, diplomácia és szerintem jól áll, így nem vagyunk egy elveszett klán a környéken. Persze a TAPS-al és a többivel nem vehetjük fel a versenyt, nem is akarjuk, de a környéken jól állunk.

Most megalapult a második falum, így ha speedet abba hagytam is (amit mindenképpen megtettem volna, tul sok időm ment el vele), s1-en még játszom. Így jut időm a fontosabb dolgokra is, nem csak a travianra.

Most kapott az egyik szövetségesünk egy igen poénos hadüzenetet, de arról majd máskor. :)

Címkék: s1 apache

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr9139202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tunisz 2007.08.18. 21:35:41

Helló Apache!
Hát írsz blogot...írd már ki hogy már jáccol az s3-on...:-)

apacheee 2007.08.18. 21:39:03

Játszok bizony. :)
De még nem irok róla semmit, legyen meglepetés azoknak, akik azt hiszik teljesen eltöröltek. :P

Inimma · http://inimma.ingyenweb.hu 2007.08.21. 15:26:21

Hátha valakit érdekel: a magyar Travian (www.travian.hu) 1-es szervere órák óta nem működik. Játékos: 0 Online: 0
süti beállítások módosítása