Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

s1 szerver leállás

2007.08.21. 15:42 | apacheee | 5 komment

Ma nagyon sokan írták a travian fórumra is, hogy szerver leállás van. Sőt, még ide is jött egy bejegyzés, hogy akit érdekel, leállt a szerver. :)
Szvsz akit érdekel az hogy leállt egy szerver, az már látta, aki meg nem látta, azt meg nem igazán érdekli. De azért köszi a megjegyzést. :)

Na tehát gondoltam ide is leírom az infókat amiket szerzek, hátha igy kevesebb az értetlenkedés. Fórumon is leírtam hogy mi a helyzet, kb 2 perccel utána: "Nem tudok bejelentkezni! Mi a baj?" De ezt már megszoktuk, hogy egy hozzászólást sem tudnak visszaolvasni. :) De itt most nem is ez a kérdés.

Mikor láttam fórumon is hogy senki sem tudja mi van, egyből a jó öreg MSN-hez fordultam, és megnéztem hogy a travianos admin fenn van-e MSN-en. Ritka pillanatok egyike, ugyanis elérhető volt (MSN címét nem adom meg senkinek az engedéyle nélkül).
Ebből arra következtettem biztos épp internetnél van hogy frissitik a szervert, stb. De mint kiderül, ő sem sokat tudott erről, a német fejlesztők állították le, és annyira elfoglaltak voltak hogy még nem tudtak váalszolni.
Ekkora már annyira eldurvultak a fórumon a pletykák, hogy meghekkelték a szervert, olyat is olvastam hogy betörtek a szerverszobába, stb. Az admin irt is egy hozzászólást hogy nyugi. Természetesen pár perccel utána: "Nem birok belépni az egyes szerverre! Mi a hiba? Nagyon fontos!!"  Na igen, értő szövegolvasás. :)

De most leírok pár infót, amit a fórumra is leírtam:

A német fejlesztőknél egy kis hardware hiba van. Már javítás alatt van a probléma, szerintem (remélem) ma meg is lesz. A falvak és a felhasználók nem törlődnek. Kártérítésről nem lesz szó, tehát nem fog kapni senki aranyat, stb. És nincs szó hackelésről, ilyesmi. :)

Szóval minden rendben lesz, mindenki maradjon türelemmel, dolgoznak a hibán.

Szerkesztés: a probléma megoldodott. :)

Címkék: s1 apache szerverhiba

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr61145219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikikee · http://mikikee.extra.hu 2007.08.24. 12:57:37

Valamelyikőtök írhatna arról az s3 aktáról, amiről a fórumon is szó volt... töröltem magam, éppen előtte, hogy megjelent a fórumon a topik

apacheee 2007.08.24. 13:15:28

OK, írok róla, de előtte utánanézek jobban nehogy rosszat mondjak. :)

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2007.08.25. 17:22:32

Hehe, szánalmas volt az. Mh és admin úgy érezte, erkölcscsősznek kell lennie, nevetséges.

Csak Peti 2012.04.30. 07:44:19

Sziasztok!

Először is, gratula a németeknek... Azt hittem, hogy a magyarok bénáznak ennyit, ami nem lenne meglepő, az se, ha nem vennék észre 3 hétig, hogy nincs travian, mert ugyebár Magyarországon vagyunk, és a magyar színvonal és törődés kb ilyen... De hogy a németek mit pancserkodnak? Tudnék írni 1-2 szépet, de inkább nem teszem...

Oké, az aranyat nem kapjuk vissza (miért is kapnánk, túl ésszerű lenne, hogy a károkat megtérítik), de azzal mi van, aki tekercset lopott, épp ment felé 893765194 támadás és abból 1 elviszi a tekercset csak azért, mert én tegnap este bár 4 órán keresztül próbálkoztam bejelentkezni, de nem ment, és így valószínűleg már réges rég éhenhalt a sereg? Ezzel mit tudnak csinálni? Van egy tippem: semmit... Ez esetben, ha valaki tudja a fő német adminisztrátor e-mail címét, legyen oly szíves, írja le nekem, lenne hozzá ez esetben 1-2 kelletlen szavam...

Kiegészítésképpen: bár látom, hogy itt az s1 szerver a főcím, én a speed szerverről jövök, ahova természetesen úgyszint nem lehet belépni. Van még 4 szerveren 1-1-1-1 aranyfalum, ebből összesen a hu2 érhető el. Főoldal nuku, fórum néha bejön, és mivel kezdi egyre inkább forráspont fölé melegíteni az agyvizemet ez a helyzet, ráadásul hogy névnapomon tették tönkre a szervert, gondoltam, hátha a google kidob valami értelmes találatot. Dobott is, írtam is.

Elnézést a hosszú kommentért...

Kutnyikos Béla,
hux játékos

Csak Peti 2012.04.30. 07:46:39

Huh most nézem, ez 5 éve volt... Basszus... De akkoris, most is leállt az összes szerver... :D Azt hiszem, csak az időmet vesztegettem, elnézést...
süti beállítások módosítása