Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy játékos véleménye

2007.11.04. 14:42 | apacheee | 3 komment

Dark Angel nevű játékos küldött egy vicces verset, és egy kis személyes véleményt a népekről.
A vers:

Ég a napmelegtől a Travian szík sarja,
Tikkadt háromszázannyájak farmolgatnak rajta;
Nincs egy árva oázis a tors közt kelőben,
Nincs tenyérnyi zöld hely nagy magtár, mezőben.
Faluk hűvösében tíz-tizenkét háromszázas
Támad, mintha legjobb rendin menne dolga;
Hej, pedig üresen, vagy félig rakottan,
Nagy rejtekhelyek álldogálnak ottan.
Ösztövér kutágas, hórihorgas kémmel
Mélyen néz a monitorba s benne falut kémel:
Óriás buzogányosnak képzelné valaki,
Mely az öreg földnek vérit most vágja ki.
Falunál az őrök szomjasan delelnek,
Teutonok hadával háborúra kelnek:
De felült Zuzie a Bárdosok nyakára,

Nincs, ki vizet merjen hosszu csatornára.
Egy, csak egy háromszázon van talpon a vidéken,
Meddig a kém ellát puszta földön, égen;
Szörnyü vendégoldal cseng araszos vállán,
Pedig még buzogányos sem pehelyzik állán.
Széles mezőkre messze, messze bámul,
Mintha más falukra vágyna e határrul;
Azt hinné az ember: élő teutonfa,
Ütve ,általútnál' egy csekély halomba.

És a törzsi vélemény:

Sokaknak a legnagyobb fejtörést az okozza, mégis melyik népet válasszák ki a játék elején, vajon melyik a legjobb. Sokan sok véleményen vannak, veszekednek, érvelnek. De úgy vettem észre, elég sok dolgot nem emlitettek meg. Kis összefoglalómban szeretném leirni az én álláspontomat, és a meg és meg nem emlitett tényeket.
 
Az én kedvencem a római, alapból szimpatikus nép, és  azért is szeretem mert mehet egyszerre két épités...
DE
 Ezzel az elején SEMMIT nem érek, mert nincs is annyi nyersanyag, hogy egyszerre két dolgot épitsek.
 Viszont most, ahogy már nagyok a faluk, pörög a termelés, telnek a raktárak,  nagyon jó hogy egyszerre mehet egy a belső faluban és a bányáknál, hogyha telnek nagyon a raktáraim, benyomok két fejlesztést és kész.
 A germánnal  jó farmolni, de az elején  ha  elkezdik farmolni, na, akkor nem sokra megy a germánságával. Főleg az elején, mindjárt fejleszteni kell védő egységet.
 Ezért jó a római légió univerzialitása (hmmm szép szó)
 Gall annak jó, aki (az elején természetesen) teljesen nyugis, mert azzal aztán lehet védekezni. És kicsit később is jó, amikor még mindig az elején vagyunk, de már kezdik az emberek egymást rendszeresen támadni. Na, ilyen esetben nagyon jól jön néhány phalanx :)
 A végén már mindegy hogy gall vagy germán vagy, hisz a rejtekhely nem ér semmit, és a legerősebb egységek ki vannak fejlesztve.
 Viszont lehet, hogy sokat számit hogy a rómainál két épités mehet egyszerre. Csak azok a drága egységek... :)

Köszönjük Dark Angel-nek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr54218020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Thomazz 2008.01.09. 16:38:02

Szedjétek ki ha nem ide illik de nekünk is van egy klánunk S2 mint sok másnak. Van is egy blogunk ha megengeditek kiírom: www.spqr-clan.blog.hu írjátok már ki pls linkblogok közé miis kiírjuk a tiéteket! Kösz

Fegyenc_No_47 2009.06.23. 13:44:16

Hello.

Én is nagy függője lettem egy nyáron a játéknak, és hadd nem mondjam arannyal kicsit könnyebb... középmezőnyben voltam amikor csúnyán belém kötöttek de csak mert nem volt piros sapkám... erre vettem aranyat, kezdve az azonnali 1:1 kereskedelemmel, meg az azonnal építéssel... pillanatok alatt demográfiai robbanást csináltam és elértem a bányák 18-as szintjét és szétvertem mindent és mindenkit 2 éjszaka alatt egy 10x10-es területen.

Én csak azt sajnálom, hogy a pénzről szól a műsor, mert szerintem akkor is dőlne a pénz, ha lenne egy-két "arany nélküli" server... mert ott sokkal kiegyenlítettebb lenne a játék.
süti beállítások módosítása