Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy játékos véleménye

2007.09.12. 20:16 | apacheee | 2 komment

Ebben a hónapban még nem irtunk semmi véleményt, nincs semmi különleges. Don Lino még mindig az MH vállán sír, profilon keresztül paanszkodik a nagyvilágnak. Én még mindig kitartok az adminok mellett, no de mindegy. Ez a bejegyzés nem erről szól. :)
Kaptam egy e-mailt Gabriellától, travianos játékostól. A véleményét és tapasztalatait írta le, ezt osztanám meg veletek. Álljon itt cenzúrázatlanul (nincs rajta mit cenzurázni. :)):

"Szia!
Böngészés közben bukkantam a blogra,és nagyon megtetszett.Szeretném Én is elmondani travianos tapasztalataimat.2007.augusztus 03.-án regisztráltam a játékra.Meglehetősen érdekes vidékre kerültem.A közvetlen szomszédom egy,a top100-as lista középmezőnyében elhelyezkedő erős klán igencsak feltörekvő tagja volt,mellette elszórva a klán többi tagja.A falvam beékelődve közéjük és egy másik nagy klán közé.Bevallom,az első 1-2 hétben tetszett a játék.De azért olvasgattam a fórumot,ezt-azt.És egyre jobban nem tetszett az,amit láttam és olvastam.Magyarán,egyre jobban ment el a kedvem.Igenis jó játék lenne,de az aranyvásárlás  teszi tönkre.Nagyon sokan nem használják az eszüket,az aranyak adta előnyökkel,a klánok védelmével és mások kifosztásával próbálnak előre jutni. Ami végül megadta a befejezéshez az utolsó lökést,az az volt,hogy egyesek még attól sem riadnak vissza,hogy feltörjék mások jelszavát.Na nem.Érte már idegen behatolás a gépemet,erre már végképp nem volt szükségem!
Visszatérve egy hónapos közszereplésemre,elmondom hogyan alakult.Miután eldöntöttem,hogy megyek,meg az igazsághoz tartozik,hogy mostanság nem is nagyon érnék rá a faluval foglakozni,gondoltam tegyük egy kicsit érdekesebbé a dolgokat.Lássuk,mennyi eszük is van valójában!A szövetsége és védelme semmit nem ért,erre nagyon gyorsan rájöttem.Még az üzeneteket sem egy személy írhatta,a stílusaikból ez világosan látszott.Eljátszottam a naiv,felháborodott kislányt,aki mindenkitől védelmet koldul.Mivel gyorsan fejlődtem,nem is tudtak többet rabolni,akármekkora sereggel jöttek,azt nem engedte,hogy más klánba belépjek.Igaz,akkor már nem is akartam.Voltak azért aranyos húzásai.Pl. támadás előtt küldött át 2000 nyersanyagot,hogy megtudja,mekkora rejtekhelyeim vannak!Mert a termelésem átlagon felüli volt.Egy hónap alatt 204 fő,fosztogatás nélkül!Az első aranyakat felhasználtam,szerintem azt mindenki megteszi.És egyszer kellett vennem,mert sajna elszámoltam magam a búzával,és pont támadás ért,de nem akartam még menni. Az utolsó 10 aranyat a csak a törlés napján dobáltam szét.Aztán elültettem a bogarat a fülébe,hogy egy nagy és erős klán beépített embere is lehetek.No és öcsike!Miután elutasítottam az ajánlatát a belépésre,kicsit ideges lett és a földdel egyenlővé szeretett volna tenni.Megpiszkáltam az önérzetét egy kicsit.Erre a válasz:XD,te kis ribi(sic)!Majd leestem a székről a nevetéstől,amikor elolvastam az üzenetét!Aztán elhelyeztem némi fenyegetést is,hogy visszajövök másokkal,és megmutatom,hogy milyen az igazi játék.Azt is elhintettem egy párszor,hogy törlök.Tehát amikor tényleg töröltem és ezt meg is írtam a szomszédomnak,még akkor sem támadtak meg.Pedig volt olyan nap,amikor direkt ott hagytam több ezer nyersanyagot.Totál ellentmondásos üziket írtam,soha nem tudhatták hanyadán állnak velem.Nagyon kezdett már az is bosszantani,hogy csak a kicsiket fosztogatják,egymásnak nem mernek menni.Ha mégis,rövidesen szövetség,mnt!Ki sem látszanak már belőle.Végül eljött az utolsó nap,az utolsó órák,és némi gonoszságból megírtam az igazságot a szomszédomnak.Nem tudtam ellenállni,ha már annyira okosnak képzelték magukat. Én így jártam.Csak azt tudom tanácsolni,hogy aki szereti az eszét használni,nem az agresszió az egyetlen fegyvere,az ne játszon ezzel a játékkal.Vagy ha igen,ne egyedül tegye,hanem keressen hasonló kategóriájú társakat.Mert azért itt is igaz még a mondás:Többet ésszel,mint erővel!
Köszönöm,hogy meghallgattál.
Üdvözlettel:Gabi"

A következő e-mailjében is írt egy kis tapasztalatot:

"Ez a játék tényleg a pénzről szól.Nem tudom,hogy igaz-e,de láttam egy fórumon vki plusszos egyenlegét (az illető rakta ki),és kb.11000 aranya volt.Na most én is tudok számolni,és ez az összeg sok ember több havi jövedelmének felel meg.Nem mondom,hogyha játszanék, én is biztosan vennék időnként aranyat,1-2 e Ft még beleférne.De nagyon sokunknak élnünk is kell,fizetnünk a rezsit,a számlákat,stb.Az,hogy egyesek ennyi pénz tudnak költeni erre a játékra,behozhatatlan előnyökhöz juttatja őket a többiekhez képest.És van még valami,ami nagyon piszkálja a csőrömet,bár rettentő jókat is tudok szórakozni az "emelkedett" stílusú replikázásokon.Ez a hangnem.Elképesztő,hogy egyesek mit meg nem engednek maguknak.Pl. a fórum színvonala időnként tényleg óvodai.Én azért keveredtem a travianra,mert jókat hallottam róla.Gondoltam,van most egy kis időd,nosza próbáljuk ki.Összeségében tetszene,ha nem volnának bizonyos zavaró tényezők.Itt nem csak arról van szó,hogy "pusztuljon a férgese",hanem sokunk igényét esetleg nem elégíti ki az itt megtalálható stílus és mószer.A csalásra,hazudozásra,fenyegetőz
ésre és ordenáré beszédre ott van a való világ.Ez csak egy játék.Úgy is kellene kezelni,és lehet,hogy sokkal többen találnának benne örömet,ami valószínűleg a játék minőségén is meglátszana."

Sajnos még nem talált ki senki olyan módszert amivel megelőzhető lenne az ilyen, hogy elvegyék egyesek a többiek kedvét. Az jó módszer lenne, hogy a top 5-10 klán nem szövetkezne, és nem kötne MNT-t egymássl, így nem a náluk kisebbeket keresnék, hanem beérnék az ő korosztályukkal is (pl nem 7ezerrel kevesebb lakosuakat támadnak ,hanem csak 500-al). De ezt pedig nem lehet ellenőrizni, mert megbeszélés alapján még lehet szövetség, amit az MH nem tud megakadályozni és ellenőrizni.
Ha valakinek lenne alkalmazható ötlete, megírhatja. :)

Köszi hogy elolvastátok.

Címkék: apache

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr82163953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2007.09.22. 19:10:18

Csak egy megjegyzés gyorsba, most csak átfutottam, majd holnap megnézem rendesen :)

Nem mindenki használja el a kezdőaranyait, pl én nem tettem meg :)

Ződgyík 2009.10.13. 12:29:55

Most komolyan, számít ez? Szerintem alapból jó elkölteni akármit, mivel nem az a lényeg, mi lesz később, hanem mi van most (na nem zergrushról beszélek).
A játékélményt öli meg az, aki állandóan fukar, de ez magánvélemény.
süti beállítások módosítása