Travian HU

Vélemények, tapasztalatok a traviannal kapcsolatban. Speed szerver, s1, s2, klánok, játékosok, stb.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Speed szerver akta

2007.08.26. 12:30 | apacheee | 10 komment

Üdv mindenkinek!

Mikikee kérésére összeszedtem pár dolgot arról a bizonyos 'Speed szerver aktá'-ról.
Aki játszik az biztos ismeri a két nagy klánt: Pannon és FeketeS. Én ugy vettem észre hogy ebben a dologban a FeketeS nem vett részt, ugyhogy róluk most nem lesz szó.
A Pannonnak pár erősebb tagja (Madzin, Don Lino, Maria Teresia P) megunta hogy a Pannonból kiszivárognak olyan hírek amiknek nem lenne szabad, pl Támadások időpontja célja, stb. Így kitalálták hogy csinálnak egy klánt OMEN néven. Don Lino nem állt oda, mert az kicsit feltünő lett volna. Hanem Madzin és Maria Teresia P kiszállt a Pannonból, és megalapították az OMEN-t, amibe toboroztak Pannon elleneseket. Az OMEN pár nap alatt az egyik top klán lett, sorra születtek az alklánok, hogy mindenki beférjen. Minden klánnak elterjesztették hogy az OMEN pannon ellenes, és most vagy soha kell megdönteni a Pannont, mert utána késő lesz. Sokan elhitték, és átálltak.
Mikor már mindenki várta hogy mikor támadnak már, akkor Madzin kilépett, megalapította a Pannon egy új alklánját, és Maria Teresia P pedig visszaállt a pannonhoz. Nagy fejetlenség mindenhol, közben a Pannon klánleírásába kikerült hogy az OMEN egy csapda volt, és ott vannak az árulók. Az összes szövetséges klánnak megírták hogy mindenki támadja őket, és csináltak egy halállistát. Az ezen lévőeket bárki támadhatta.
Mikor a multihunter is megtudta hogy ilyet csináltak, zárolta Madzint és Don Linot. A beszélgetésüket ne mtudom, de ha tudnám sem irnám ki ide, mert az csak rájuk tartozik. De az biztos hogy zárolva lettek (én is leteszteltem :)), pedig nincs ilyen írott szabály hogy ne lehetne ilyet. Ezen Madzinék felháborodtak, és előszőr vitatkozás lett a multihunter és a sértettek közt, majd tárgyalás, végül megoldodott azzal az egész, hogy a multihunter feloldotta a zárolást, Madzinék pedig bocsánatot kértek a travian fórumon.
Az OMEN jó néhány tagja még most is tartja magát, köztük Szolával, aki nemrég verte le jó pár Fekete tag támadó seregét.

Ha valaki máshogy tudja, az írja meg egy hozzászólásban. Köszi.


Személyes vélemény:
Az OMEN-es ötlet jó, csak engem kicsit emlékeztet a haláltáborokra, mert itt is összegyűjtötték az embereket, majd a fél szerver rájuk vadászott. Szerintem sem volt valami etikus egy ilyen tett, de a multihunternak akkor sem kellett volan beleavatkoznia. neki az irott szabályok betartása a cél, nem pedig azt eldönteni hogy mi az etikus és mi nem.

Mindenesetre a finn szerveren van egy nagyon jo megoldás erre, egy multihunter klán. 3 multihunter van egy ADMIN nevű klánban, és az egyik MH lakossága kicsi (ő kezeli a leveleket, stb.) másik kettőé pedig a topban van. Gondolom ők büntetnek katapultozással, támadással, stb. Szerintem jó ötlet, ha jól van megcsinálva.)
· 1 trackback

Címkék: pannon apache speed

A bejegyzés trackback címe:

https://travian.blog.hu/api/trackback/id/tr6149284

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Simplemente haga clic en el siguiente sitio web 2017.10.22. 18:57:56

Jövő vasárnap tüntetnek a pedagógusok - softrapidsharecom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2007.08.26. 13:09:26

Hmm, akkor úgy van, ahogy sejtettem... nevetséges, hogy az mh úgy érezte, neki ezt feltétlenül meg kell torolnia, nem tudom, egyáltalán hogy jutott eszébe, de nagy baj van a magyar mentalitással... vagy leszarjuk egymást, vagy toleranciabajnokság megy, és védjünk meg mindennkit a csúnya katonáktól...

eevil 2007.08.26. 16:23:30

:-D

Már régen tudni szerettem volna, hogy mi történt. Szerintem zseniális húzás, de nem feltétlenül az derült ki belőle, hogy kik szivárogtatnak infót. Sokkal inkább, hogy kik lojálisak a klánhoz. Így, vagy úgy, de mindenképp eredménnyel zárult.

A divina machina meg abszolút unfairnek tűnik így.

somigabi 2007.08.31. 00:06:24

Ákosék ügyesen csinálták!

imi 2007.09.02. 12:06:48

hát én is nézelődeve és a belépés szenvedő alanyként voltam fent.Nos én nem is hallottam azt hogy pannonellenes én csak annyit hallottam hogy szövetségen felüli szövetség!szerintem ez így tök jó volt!csakhogy a csapda késöbb derült ki!én soha nem voltam és nem is leszek spicli.Nem vagyok olyan helyzetbe hogy akármit is kide3rítsek.Én nekem sikrült kilépnem és nem lettem rajta a halállistán.De én nem vagyok kém és ez tuti!

Sore 2007.09.06. 20:29:37

Igazad van eevil a kivitelezés zseniális. Csak maga a történet nem. Beléptek az olyanok oda, akik szerettek volna kilépni abból, hogy ha a Pannon gondol egyet, akkor szétkatapultozza bármelyik klánt. És itt volt a baj, hogy nem a spiclik ellen irányult szánt szándékkal, hanem azok ellen, akik csak maga a szemlélet miatt léptek be az Omenbe. És itt lehet h bukott pár kém, de kb 3 kémet szűrhettek ki max, meg 180 teljesen rendes játékost tettek tönkre. És én nem hiszem el, h ez kémelhárítás volt, egyszerűen a potenciálisan veszélyes játékosokat akarták kiszűrni. Kirángatták a nagyobb játékosokat is a klánjukból, és így már ők is vagy elbuktak, vagy most a pannon-t erősítik muszájból. Madzinnal is beszéltem erről. Ráadásul klánprofilba halállistára tettek embereket. Erre csak annyit tudok már mondani h lol. Ezt mindenki mérlegelje maga, hogy tényleg olyan zseniális húzás-e, ha több havi játék után 1x a neved a legerősebb klánrendszernél kivan téve a halállistára. Szerencsére, ezt később eltüntették onnan , mert írtam Madzinnak h vegye le. A kémek meg mindig is megmaradnak:) Ha nem is kémkedési szándékkal, de ha már csak a havernak elmondom, az meg továbbadja, akkor is kiszivárgott az info:D Jah és láttam több pannon fórumát, körleveleket stb, beszéltem Don Linoval is, de nem derült ki, hogy miért támadják a Turult. állítólag az lett volna a kém?:DD Ez sztem szintén hazugság. Csak a pannon ott folytatja, ahol abbahagyta:S pusztítja a klánokat. A fórumukon még mindig ott van, h Omen, a férgek klánja. Kis isten pl azt írta, hogy anno 1 barátja T.C-s volt, és mondta neki lépjen ki, de nem lépett ezért lezúzta. Anyám a haverját? Hát ez mekkora gyökér lehet:DDD De higgyétek el nagyon sok olyan hozzászólás van ott, amiből süt, h milyenek ők valójában:) Don Linó írta, h marcellaaaa a legnagyobb szarkeverő:D Hát basszus, ő végig kiált Madzin mellett, hitt neki, majd szépen lekatapultozták, és Don Lino ezt írja róla? kiv vok akkor ők mik:)
Madzin meg kiírta, h ő a barátságot választotta, az omen helyett. Szintén ennyit h: ez előre megvolt tervezve, ugyan már h majd ő filozott, h Don linonak esik, meg a pannonnak. Ha meg tényeg filozott, ez se normális, h a barátságát tönkretenné. Pedig higgyétek el, egész normálisan is ellehet vele beszélgetni, csak soha ne dőljetek be neki:) Ott ver át ahol akar. Elég kétszinű alak, nem csak ez az omenes húzása volt:P Jó lenne, ha a natarok jöttével, a kényszerből odamentek kivállnának, bár nem tudom ebből mi valósulhat meg, mert nem mer senki sem összefogni már mellettük. És aki tényleg tudja pontosan, h most a Turul-t azon kívül, h ők lettek a bűnbaknak megtéve miért támadják, pls írja le:)

jf 2007.09.07. 19:42:30

Az üzemeltetőknek igenis kéne tenniük valamit a nagy klánok ellen, mert nekik se jó, hogy sorra törli magát mindenki. A túlerőben lévő játékosok stílusa undorító. Az is csak süket duma, hogy tegyél róla, hogy ne érje meg farmolni téged, akkor békénhagylak. Ha merünk védelmet összevonni a farmolt faluba, akkor azt támadásnak veszik és még agresszívebbek lesznek. Fenyegető üzeneteket küldenek meg ilyenek. Nem nyugodnak míg földig nem katapultozzák az illetőt. Ennek semmi értelme. Többe kerül lerombolni és elfoglalni egy falut, mint alapítani egy újat. Ebben nincs semmi stratégia. Ez csak agyatlan visszaélés a túlerővel, olyan emberektől akik a való életben a legnagyobb lúzerek. Én is gondolkodtam egy ilyen MH klánon, és örömmel hallom, hogy ilyen már létezik. Csak máshol. Nem tudom itt miért nem vezetik be.

Jófiú · feketeseggek.blog.hu 2007.09.08. 16:42:06

Szerintem ezek bűnözők.
Mi több: TERRORISTÁK

Jófiú · feketeseggek.blog.hu 2007.09.08. 16:59:29

Szerintem ez szörnyű. Kellene egy létszámlimit, vagy bármilyen más korlát. Persze ezt azért nem lehet kivédeni, mert a magyar emberre mindig is jellemző volt az alattvalói mentalitás. Így történhetett meg, hogy a gyors szerver is kitermelte a maga bűnöző Döbrögi uraságait, akik valószínűleg rossz tanuló, elhízott, pattanásos képű tizenévesek, akik a saját közösségükben kifejlődött kisebbségi komplexusaikkal a travianon belül sem tudnak mit kezdeni. Íme:

www.youtube.com/watch?v=M8pR1rZZHEs&mode=related&search=

Üdvözlettel:

JóFiú

TravisLány 2008.04.17. 11:47:30

Én akkor egy Pannonost helyettesítettem éppen, mikor kirobbant ez az egész...
Először nem értettem, hogy miért, többszöri megkörnyékezés után se állt át az eredeti tulaj, azaz hű maradt a pannonhoz, amíg össze-vissza nem hívogatták és küldözgették pannon alklánokba, amik akkor alakultak!
Ahogy az acc tulaja tudomása szerint, az egész belső feszültésgekből robbant ki, és az első szándék nem is ilyen kém szűrés volt, csak meg akarták mutatni, hogy többen vannak. Aztán balul sült el és utána húzták rá ezt a szöveget, hogy valójában csak kémek szűrése volt!
A srác végül abbahagyta és átadta egy turulosnak az accot, akiből nem sok maradt, és a végén az egyik top játékos lett! Persze ezzel a szövetségi rendszerrel ellentétes oldalon! Ahogy tették ezt többen ebből a szövetségből!
Egyébként gusztustalan tett volt és szerintem jól tette az MH, hogy zárolták, és ki tudja, talált rajtuk fogást! Amivel szabályt is sértettek! Én is nyomoztam volna a helyükben!
Egyébként több olyan szitu volt, ahol igazságtalan döntést hozott az mh, de ők is emberek, és kívülről elég nehéz nyomozni!
Egyet azért jó tudni, volt ügyem jelszó lopás miatt az mh-val.
Klánom egyik tagjáét tulajdonították el. És az mh még azt is meg tudta mondani, hogy tőlem kiken keresztül hová invesztálták a nyersit... ip alapján, hogy kik jártak bent helyettesként, jelszóval, ki és mikor hová küldött ... Így simán le lehet nyomozni bármit!
És informatikusként ebben semmi meglepő nincs!

Egyébként Madzinnal (másodikon még nevet is változtatott Stylaw-ra, azzal az indokkal, hogy átvette az accot) mind a 2 speed szerveren ellenségekként harcoltunk... így 2 szerveren keresztül kísértem a ténykedéseit! De szerencsére a győztes PPL-es voltam mind a 2-n, amit nem bánok meg soha!
Egyébként, ha ma nem ítélik el a hazaárulást, akkor legalább itt tegyenek róla! Számomra egy áruló, aki klánját, és ártatlan emberek játékát semmisítette meg... Egy kártékony alak! A travian szégyene, amit meg is írtam neki!

Wingless 2010.01.10. 16:13:20

Sziasztok szeretnék jelentketni a speed szerora ezt hogyan tudom megtenni?
süti beállítások módosítása